Veelgestelde vragen
Wat is de levertijd?
Wat is jullie retourbeleid?
Wat zijn de betaalmogelijkheden?
Zijn de paintings uniek?
Hebben jullie een fysieke winkel?
Versturen jullie een plank kant&klaar opgemaakt?
We hebben geen fysieke winkel, al onze artikelen zijn alleen in de webshop te bestellen en kunnen ook niet worden afgehaald. We zorgen ervoor dat je bestelling zo snel mogelijk geleverd wordt.
We proberen een plank zoveel mogelijk ready to give af te leveren. In sommige gevallen zullen we breekbare of kwetsbare artikelen apart inpakken.
Een bestelling wordt dezelfde dag en anders uiterlijk de volgende werkdag verzonden met PostNL. Zodra je bestelling verzonden is ontvang je hiervan een bevestiging met Track&Trace. Zo weet je altijd waar je pakket is.
Niet tevreden? Je kunt je bestelling binnen 14 dagen retourneren. Stuur altijd het ingevulde retourformulier mee met de reden van retour en je IBAN voor terugstorting van het betaalde bedrag. Terugstorten gebeurt binnen 5 werkdagen na acceptatie van
je retour.
Betalen kan via iDEAL. Met deze betaalmethode kun je direct, tijdens het bestelproces, de betaling afhandelen met je eigen bank. Je rekent direct af in je eigen vertrouwde internet betaalomgeving. Dit, op grond van de specifieke beveiligingsmethodes van je eigen bank. Indien je telebankiert, kunt je direct gebruik maken van iDEAL, zonder dat je je hiervoor eerst dient aan te melden.Â
Via Creditcard (Visa, Mastercard en American Express). Je kunt je creditcardgegevens via een veilige methode invoeren. Samen met je creditcardorganisatie dragen wij zorg voor een correcte afhandeling van je bestelling.
Ieder stuk is uniek en een origineel. Er kan daarom ook maar
1 exemplaar besteld worden.
Iets moois gezien, maar wil je graag
een andere kleur? Stuur ons een bericht en we kijken wat de mogelijkheden zijn.